PDA

View Full Version : Apache, PHP i MySql... pomoc

Gand
20-07-2003, 17:18
Ovako... pogledao sam cijeli forum i vidio slicna pitanja oko instalacije Apachea na windowse.... ali svugdje su davani razliciti odgovori, i cesto puta kroz druge nacine (lakse/teze) se dolazilo do rezultata. Pa sam evo.. potrefilo se, naisao na Mrezu iz svibnja 2003, gdje lijepo ima cijeli opis kako sve to instalirati, a i cinio mi se dosta jednostavnim, pa sam krenuo....

skinuo sam Appserv najnoviju verziju, te instalirao na disk, u inastalciji (koliko mogu zakljuciti) instalirano Apache, PHP i MySQL... uglavnom, zelio bih poceti uciti PHP jezik, a ovo je koliko sam vidio, kakav takav pocetak sa windowsa.

Moram napomenuti da sam TOTALNI pocetnik u programiranju, da neznam niti jedan programski jezik, ali baratam vrlo dobro dreamweaverom, ako to ista znaci (dakle, izrada webstranica kroz html)

da se vratimo...
u mrezi pise da napravim jednu php stranicu ovakvoga koda:
<?PHP
@MySQL_connect("localhost",
"korisnickoime", "lozinka") or
die("neuspjesno povezivanje s bazom");
?>

unesem svoje korisnicko ime i pass koje sam odabrao pri instalciji Appserva, sejvam kao proba.php i otvorim to iz IE pod adresom http://localhost/proba.php

te mi se pojavi poruka "neuspjesno povezivanje s bazom", dakle, koliko sam mogao zakljuciti nekaj ne valja :D :D (a u mrezi nepise nista osim navedenog postupka, citiram, "... i ako vam se ne pojavi izvjesce o gresci, sustav je instaliran i mozete ga korisiti" a gore ima slika IE-a sa upravo navedenim tekstom ("neuspjesno povezivanje s bazom") a ispod pise "Testiranje konekcije izmedju posluzitelja i baze"... tak da sam totalno zbunjen :zbunj:

e sada....

1.)jel to znak da mogu raditi php stranice u windowsima, te ih ujedno i pregledavati bez da ih stavljam na linux server na netu

2.)jeli tesko baratati MySQL-om, jel to ima puno veze s php-om i koliko je bitno

3.) imajte strpljenja :D

od kuda da pocnem....

Josip
20-07-2003, 17:58