View Full Version : Izrada CMS-a - koristiti neki framework ili ne?
Trebao bih napraviti kompletni CMS u PHP-u za jedan vlastiti projekt.
Još uvijek sam php početnik, pa tražim smjernice.
Imam dosta iskustva s C++ i kuzim sintaksu php-a. Zapravo i znam sve što se nalazi po tutorialima za početnike i radio sam neke manje skripte, no nemam pojma kako krenuti s izradom CMS-a.
Da li koristiti neki framework ili ne? Molim za savjete.
Trenutno sam u fazi prikupljanja materijala, a čim završe ispitni rokovi bacam se na projekt, 10+ sati dnevno :cp:
Imam dosta knjiga o php-u, pa me zanima da li da se orijentiram samo na one o php5 ili da proučavam i php4? To jest da li ću propustiti što ako odmah krenem s materijalima za php5?
Dobre strane korištenja postojećeg frameworka su što skoro svi php frameworki imaju gotove login sustave, user managment sustave, autorizacijske sustave i sl. tako da si dio rada već napravio.
Velike prednost što ćeš dobro naučiti neki framework od kojeg kasnije možeš živjeti.
Mane su što koristeći tuđi framework moraš znati da ovisiš o tom frameworku što i nije najljepše rješenje. Zatim instalacija cms ovisi o framworku, znači prvo treba srediti framework na serveru pa onda instalirati CMS (nije da je to problem ali pokazuje da si vezan za framework). Neki frameworki nemaju tipične php opcije koje bi očekivali, znači opiči negdje echo i neće se dogoditi ništa.
Znači to nije fleksibilno rješenje.
S druge strane razvijanje vlastitog frameworka puno vremena će biti potrošeno na planiranje. Ukoliko se odlučiš za OOP pristup vjervatno ćeš odabrati MVC pristup što zahtjeva da sve bude isplanirano kak spada.
Dobre strane korištenja postojećeg frameworka su što skoro svi php frameworki imaju gotove login sustave, user managment sustave, autorizacijske sustave i sl. tako da si dio rada već napravio.
Velike prednost što ćeš dobro naučiti neki framework od kojeg kasnije možeš živjeti.