PDA

View Full Version : Google Checkout

icerneka
04-11-2007, 23:26
Pozdrav,
Surfajući naletio sam na stranicu od Google Checkouta (https://checkout.google.com/). Primjetio sam da je google već neko vrijeme izradio sustav za poslovanje kreditnim karticama sličan kao PayPal samo za razliku od njega možemo i primat novac a ne samo slati.

Ovo je vrlo zanimljivo za one koji posjeduju internet trgovinu.

Piše da po izvršenoj transakciji uzimaju 2% + $0.20 per transaction.

Uzmimo primjer da sam vlasnik neke internet trgovine moram li plaćati neke dodatne troškove ili provizije?Treba li mi Ouroboros kao posrednik ili ne?Kako dolazi novac?

Može li mi neko objasniti jer sam početnik po tom pitanju?

Srdačan pozdrav

franzi
05-11-2007, 14:20
Mene također ovo zanima. Nisam, zapravo, vidio da itko na ovom forumu spominje Google Checkout za kartično poslovanje. Postoji li neka caka?

Ibiza
05-11-2007, 15:13
na da mi se gledati ponovo, ali koliko se sjećam ne radi za Hrvatsku.

icerneka, u svakom slučaju ourobors ili sl. hrvatska firma sa zelenaškim provizijama ti nikad ne treba. pogledaj 2checkout.com oni su pozdani i sve što te može zanimati piše na njihovoj stranici.

mamica
05-11-2007, 15:18
To je bilo u beti - jedno vrijeme je GCO bio aktiviran samo za US i UK. Sada je i Hrvatska na popisu zemalja (vidi sign-up stranicu i izbornik zemalja).

icerneka
07-11-2007, 00:06
Imam još jedno početničko pitanje.Ako ja kao vlasnik u svojoj internet trgovini imam mogućnost plaćanja kreditnim karticama (PayPal ili Google Checkout) moram li na svoj web hosting zakupt SSL certifikat (GeoTrust QuickSSL Premium, True BusinessID ili Thawte certifikat ) ili gore navedeni servisi imaju svoj SSL certifikat?

Unaprijed zahvalan.
Srdačan pozdrav

Ibiza
07-11-2007, 01:21
Sve transakcije se obavljaju na njihovim stranicama, dakle njihov certifikat i oko toga nemaš brige. Eventualno možeš uzeti certifikat radi boljeg dojma kod kupaca pa koristiti SSL i kod login formi i sl.

vodavoda