PDA

View Full Version : Blog-Adsens-Adwords-zarada

Vale24
05-07-2007, 20:50
Evo ovako za pocetak da vam kazem da sam totalni pocetnik u ovome i htio bi da mi neko odgovori na neka pitanja.

Zarada adsensom se zasniva na tome da otvoris blog, postavis dobar keyword ,adsense i molis se bogu da ce ti neko kliknut! :)
Mislim znam da nije tako ali zato vas molim pomoc. Kako doves ljude na blog (odn. ljude koji ce ti klikat) ? Dali da to radim sa Adwordsima? Ako radim sa njima znam da moram smanjit njihovu cijenu na sto nize ali ko mi garantira da ce mi oni klikat...mogu tako potrosit 100$dolara a dobit 2$.....mislim jel to moze tako ili???
Ne kuzim taj dio?? Eto molim nekog ko ima vremena, zivaca i volje da mi objasni kako dobit sto kvalitetniji promet!

Ivan Bajlo
05-07-2007, 23:40
Tako da stvoriš jako puno vlastitog sadržaja (http://www.ivanbajlo.com/hrv/web/sadrzaj/). :p

sinisaa
06-07-2007, 01:07
shema kupovanje prometa za jeftine ključne riječi pa postavljanje oglasa sa skupo plaćenim ključnim riječima ne radi...kao niti jedna druga...nema sheme nema trika..a ako i nađeš koji prije ili kasnije će ga u Googlu uočiti te ukinuti...a Ti ćeš tako cijeli svoj rad baziran na jednom triku moći baciti u koš za smeče

postoji samo jedan pravi put to je rad + rad + rad ali ni tada nije sigurno hoćeš li uspjeti..zapravo bazirati se tj. raditi site samo zbog AdSensa (MFA) je pogrešno u samom startu..radi ono što voliš..tada uspjeh dolazi sam po sebi, nađi neku temu za stranice koja te iskreno zanima, o kojoj znaš više od drugih ...zapravo zapitaj se što si radio prije 5,6 godina, koji ti je bio hoby, u čemu si najviše uživao u životu dop sada i napravi site o tome...strast prema nečemu je ključ uspjeha ne samo u ovom poslu