PDA

View Full Version : scrolling i frames-i

Virty
06-08-2002, 20:39
Da li se može i kako napraviti da site koji je optimiziran za 1024x768 rezu, pri gledanju na manjoj rezi ne pojavi scrollbar ( a koji je rađen pomoću frames-ova )?
Sve mi lipo izgleda, ali kad prebacim na manju rezu pojavljuju se
scrollbarovi a to ružno izgleda. Ako ih isključim tada naravno, fali dio teksta. Ima li tu lijeka ili moram zaboraviti framesove?
Ako da, pošto sam početnik, dajte mi savjet
Hvala

e1
07-08-2002, 00:56
u frameset tagu gdje definiraš sam frame (ime, margine i ostale parametre) dodaj : scrolling="no"

ako radiš u dreamweaveru, selektiraj frame i potraži pod properties scrolling; promijeni iz 'default' u 'no'.

zweistein
07-08-2002, 09:35
Originally posted by :: e1 ::
u frameset tagu gdje definiraš sam frame (ime, margine i ostale parametre) dodaj : scrolling="no"

ako radiš u dreamweaveru, selektiraj frame i potraži pod properties scrolling; promijeni iz 'default' u 'no'.

Tocno, ali pri spustanju rezolucije faliti ce teksta jer nema scrollbarova... Mozes probati napraviti svoj scroller, imas ih dosta na raznim JavaScript/DHTML stranicama, onda ti mozes sam odrediti kako ce izgledati (mozes imati 2 slike - jednu za up jednu za down i postaviti ih gdje hoces).

To mi jedino pada napamet.

Virty
07-08-2002, 17:14
Tako je, pri nižim rezama jednostavno fali teksta pa je to neprihvatljivo. Kako sam početnik neznam previše te iman problema sa riješavanjem ove misterije. Inače radim u FP 2002. Volio bih izostavit framese jer sam upoznat sa nekim problemima koji nastaju pri njihovoj upotrebi, ali s njima mi ide najlakše. Kako želim da mi se gornja strana i lijeva strana sajta budu uvijek vidljive,a u sredini da mi se mijenja tekst ( ovisno o linku sa lijeve stane ) neznam kako to riješiti bez framesa pošto sam POČETNIK.
Ako ko zna bija bi mu zahvalan da mi pošalje neko riješenje na mejl: virty@care2.com
tnx

Originally posted by zweistein