View Full Version : scrolling i frames-i
Da li se može i kako napraviti da site koji je optimiziran za 1024x768 rezu, pri gledanju na manjoj rezi ne pojavi scrollbar ( a koji je rađen pomoću frames-ova )?
Sve mi lipo izgleda, ali kad prebacim na manju rezu pojavljuju se
scrollbarovi a to ružno izgleda. Ako ih isključim tada naravno, fali dio teksta. Ima li tu lijeka ili moram zaboraviti framesove?
Ako da, pošto sam početnik, dajte mi savjet
Hvala
u frameset tagu gdje definiraš sam frame (ime, margine i ostale parametre) dodaj : scrolling="no"
ako radiš u dreamweaveru, selektiraj frame i potraži pod properties scrolling; promijeni iz 'default' u 'no'.
zweistein
07-08-2002, 09:35
Originally posted by :: e1 ::
u frameset tagu gdje definiraš sam frame (ime, margine i ostale parametre) dodaj : scrolling="no"
ako radiš u dreamweaveru, selektiraj frame i potraži pod properties scrolling; promijeni iz 'default' u 'no'.
Tocno, ali pri spustanju rezolucije faliti ce teksta jer nema scrollbarova... Mozes probati napraviti svoj scroller, imas ih dosta na raznim JavaScript/DHTML stranicama, onda ti mozes sam odrediti kako ce izgledati (mozes imati 2 slike - jednu za up jednu za down i postaviti ih gdje hoces).
To mi jedino pada napamet.
Tako je, pri nižim rezama jednostavno fali teksta pa je to neprihvatljivo. Kako sam početnik neznam previše te iman problema sa riješavanjem ove misterije. Inače radim u FP 2002. Volio bih izostavit framese jer sam upoznat sa nekim problemima koji nastaju pri njihovoj upotrebi, ali s njima mi ide najlakše. Kako želim da mi se gornja strana i lijeva strana sajta budu uvijek vidljive,a u sredini da mi se mijenja tekst ( ovisno o linku sa lijeve stane ) neznam kako to riješiti bez framesa pošto sam POČETNIK.
Ako ko zna bija bi mu zahvalan da mi pošalje neko riješenje na mejl: virty@care2.com
tnx
Originally posted by zweistein