View Full Version : tvrtka & zaposlenici
E molio bi one koji su znaju da mi odgovore par pitanja;
Planiram otvoriti d.o.o. Znam što moram, temeljni kapital...
Sada pitanje: Ako sam ja student, da li u firmi mora itko zaposlen biti da mu se moraju plaćati doprinosi?
Eto ako ima netko iskustva sa navedenim, please let me know.
D.o.o. ne mora imati niti jednog zaposlenika, ali mora imati direktora. Direktor ne mora biti zaposlenik (primati plaću). Direktor čak može biti zaposlenik neke druge firme. Ne znam da li student može biti direktor, ali ako nisi zaposlen (ne radiš), ne vidim zašto bi to uticalo na tvoja studentska prava. D.o.o. svakako treba imati knjigovođu, pa pronađi jednog i pitaj ga. Također ti dosta poslova mora obaviti javni bilježnik, pa možeš i njega pitati.
ja bih samo nesta rekao o studentima i radu, kod nas u BH ako studiras nemaš pravo da radis osim ako si "SVP" odnosno student za vlastite potrebe sad ne znam kako je to u HR.
U hrvatskoj, ako si student ne mozeš otvoriti firmu na svoje ime. Čak ni obrt. Barem je tako bilo prije pola godine(ili nešto više) kad sam se ja raspitivala. Detalje o tome "Kako započeti poduzetničku djelatnost" imaš na www.hgk.hr, na dnu stranice.
U hrvatskoj, ako si student ne mozeš otvoriti firmu na svoje ime. Čak ni obrt. Barem je tako bilo prije pola godine(ili nešto više) kad sam se ja raspitivala. Detalje o tome "Kako započeti poduzetničku djelatnost" imaš na www.hgk.hr, na dnu stranice.
Hvala tsereg i ostalima. Ako i budem student neću biti redovni.
Dakle da rezimiramo; d.o.o. može raditi ako odgovorna osoba nije zaposlena u istoj firmi ili nije zaposlena u drugoj firmi.?
To je super vijest ako je točna